Американці втратили лояльність до Tesla після того, як Маск зв’язався з Трампом

Упродовж років компанія Tesla мала більше постійних клієнтів у США, ніж будь-який інший великий автомобільний бренд, однак лояльність американців до компанії Ілона Маска різко впала відтоді, як минулого року він підтримав Дональда Трампа.

Про це пише в понеділок Reuters із посиланням на результати опитування S&P Global Mobility, передає Укрінформ.

«Дані, які раніше не публікувалися, показують, що лояльність клієнтів Tesla сягала піку в червні 2024 року»,- зазначається в повідомленні.

Тоді близько 73% сімей, які вже володіли Tesla та думали про новий автомобіль, заявляли, що купили б ще одну електроавтівку цієї компанії. Такий показник був порівняно високим, однак він почав падати в липні минулого року – після того, як Ілон Маск заявив про підтримку президентської кампанії Дональда Трампа на тлі замаху на республіканця в Пенсильванії.

Лояльність покупців також знизилася після того, як Маск очолив Департамент ефективності уряду (DOGE), і вже в березні цей показник досяг мінімуму – 49,9%, що є трохи нижчим за середній рівень по галузі.

Читайте також: Tesla втратила мільярди доларів, продавши 75% своїх біткоїнів

Навіть після того, як Ілон Маск залишив DOGE та розірвав близькі контакти з Дональдом Трампом, рівень лояльності покупців до Tesla не відновив своїх позицій достатньою мірою. Він піднявся лише до 57,4%, що приблизно відповідає показникам Toyota.

«Момент різкого падіння лояльності до Tesla свідчить про те, що участь гендиректора в політиці відлякала клієнтів з екологічно свідомої клієнтської бази»,- зазначається в публікації.

Як повідомляв Укрінформ, у понеділок рада директорів Tesla схвалила виділення акцій на суму близько $30 млрд Ілону Маску в рамках нової угоди про оплату його праці. Рішення погодили після того, як Маск пригрозив залишити компанію, якщо не отримає більше акцій.

Фото: DPA

Джерело

Довідковий Миколаїв