Військові частини отримали змогу залишати відгуки у DOT-Chain щодо дотримання постачальниками термінів виконання договорів.
Про це Державний оператор тилу повідомив у Телеграмі, передає Укрінформ.
«Державний Оператор Тилу розширив функціонал ІТ-системи DOT-Chain: відтепер уповноважені представники військових частин можуть формувати авторекламації щодо повноти та термінів постачання», — йдеться в повідомленні.
Раніше в DOT-Chain з’явилась можливість фіксувати неналежну якість продуктів. Тепер військові мають змогу подавати онлайн-скарги щодо всіх типів порушень: якості, повноти та термінів постачання.
Акти про порушення будуть формуватися у системі автоматично, дублювати їх у паперовому вигляді не потрібно.
Читайте також: Міноборони спрямувало третину оборонного бюджету на технологічну зброю
Сума штрафів для недобросовісних постачальників також розраховуватиметься автоматично.
Як повідомлялося, агенція “Державний оператор тилу” для зручності підприємців запустила дашборд з інформацією про план закупівель. В створеному дашборді оприлюднюється інформація про плани закупівлі продуктів харчування, речового майна, пального. Дані оновлюватимуться регулярно, двічі на день.