Якщо ви маєте бажання і спроможність оновити зовнішній вигляд автомобіля власними силами, немає сенсу платити за роботу майстрам. Тим паче, що відеоінструкцій з цього питання в інтернеті більш ніж достатньо. А для того щоб, знаючи теорію, запобігти помилкам на практиці, пропонуємо ознайомитися з декількома хитрощами, якими користуються професіонали.
Підготовка машини, приміщення і фарби
Підготовчі роботи складаються з миття, зняття навісних елементів, видалення старої фарби, діагностики пошкоджень, оброблення ділянок корозії, шпаклювання та ґрунтування.
Лайфхак 1
Досвідчені майстри рекомендують оглядати авто під яскравим світлом із декількох позицій — так повз вашу увагу не пройдуть навіть дрібні дефекти.
Температура повітря в приміщенні має сягати 20–25 градусів. Ефективна вентиляція та відсутність протягів обов’язкові. Стіни та підлогу перед початком робіт варто змочити водою — це убезпечить деталі кузова від налипання пилу на мокрі поверхні.
Лайфхак 2
Перед нанесенням фарби заміряйте температуру металу кузова. Вона не має бути нижчою за температуру навколишнього повітря.
Замовляти фарбу зручно в автомагазині Автоколор із широким вибором різновидів та кольорів. Адже точний підбір оптимального варіанту — це близько 30 % успіху та отримання бажаного результату.
Щоб будь-яка фарба рівномірно лягла і добре зчепилася з поверхнею, розводьте і доводьте її до потрібної температури, відповідно до інструкції виробника.
Лайфак 3
Перед заливанням у фарбопульт ретельно процідіть готовий розчин через сито з дрібними комірками.
Секрети фарбування
За класичною технологією перший шар роблять мокрим. За певних умов його може бути достатньо. Але і на цьому етапі бувають винятки.
Лайфхак 4
Якщо на поверхні залишились ділянки, у міцності яких ви не впевнені, налаштуйте пістолет на напівсухе, так зване пилове нанесення. Такий тонкий і легкий шар убезпечить проблемні місця від розривів. А вже після його висихання доцільно наносити повноцінний мокрий шар. Або напівмокрий — якщо боїтеся виникнення підтікань.
Один, два чи більше шари? Однозначної відповіді немає. Двошарове фарбування є обов’язковим для фарб металік і перламутр. А для матеріалів зі слабкою покриваністю може знадобитись і більше підходів.
Лайфхак 5
Перш ніж фарбувати кузов авто повністю, проведіть повний цикл робіт на невеликій ділянці. Так ви визначите:
- скільки шарів фарби потрібно нанести;
- до якої консистенції її розводити;
- скільки часу давати на висихання на кожному етапі.
І ще декілька порад від досвідчених майстрів:
- У процесі фарбування приділяйте підвищену увагу торцям, вигинам, важкодоступним місцям — зазвичай саме на них згодом виявляються непрофарбовування.
- Обробляйте поверхні кузова захисним лаком не раніше ніж через 25–35 хвилин після нанесення останнього шару.
А перед цим огляньте поверхні і акуратно приберіть серветкою дрібні часточки, що налипли на свіжу фарбу.