Всесвітньо відома американська мережа Starbucks у понеділок оголосила про створення спільного підприємства з китайською інвестиційною компанією Boyu Capital для управління кавʼярнями свого бренду в Китаї.
Про це йдеться в повідомленні АР, передає Укрінформ.
«Згідно з угодою, Boyu придбає 60% частки роздрібної мережі Starbucks на території Китаю, що оцінюється в $4 мільярди. Starbucks збереже 40% частки у спільному підприємстві та володітиме брендом Starbucks, а також ліцензіями на нього»,- зазначається в повідомленні.
Starbucks заявила, що загальна вартість її бізнесу в Китаї становитиме понад $13 мільярдів, включно з виручкою від продажу контрольного пакету акцій Boyu, вартістю її 40% частки, а також вартістю роялті.
Читайте також: Китай визначився з економічною політикою: чого очікувати в майбутньому
Як повідомлялося, компанія Starbucks вийшла на ринок Китаю майже 30 років тому, що посприяло зростанню «кавової» культури в країні. Китай є другим за величиною ринком Starbucks за межами США – там працює близько восьми тисяч кавʼярень. Тим не менше, в останні роки американська компанія мала труднощі на китайському ринку, де стали швидко розвиватися місцеві стартапи, такі як Luckin Coffee.
Фото: Вікіпедія
