Програма Made in Ukraine («Зроблено в Україні» — укр.), спрямована на збільшення виробництва української якісної продукції та її поширення по всьому світу, була представлена в четвер в Українському домі американської столиці.
Презентацію організувало Посольство України в США разом із Bank of America, передає власний кореспондент Укрінформу.
«Головна ідея Made in Ukraine – максимально забезпечити експорт наших товарів на зовнішні ринки»,- зауважила в коментарі Укрінформу посол України в США Оксана Маркарова.
Вона підкреслила, що зараз, у складний період для України, дуже важливо, щоби вітчизняні товари й послуги отримали максимальну підтримку по всьому світу.
Під час презентації в Вашингтоні гості не лише почули про українську якість, але також отримали презентаційні набори. Посол зазначила, що таке знайомство з продукцією вітчизняних підприємців сприятиме їхньому подальшому розвитку.
Оксана Маркарова зауважила, що для реалізації політики Made in Ukraine, ініційованої вищим керівництвом держави, проводиться також налагодження контактів між бізнесами України й США, організовуються прямі переговори. Вона висловила вдячність адміністрації США, Конгресу та всім американцям за солідарність з Україною, українським народом і в тому числі, українським бізнесом.
Заступник держсекретаря США з питань економічного зростання, енергетики та навколишнього середовища Хосе Фернандес, зі свого боку, підкреслив, що американський бізнес також зацікавлений у взаємодії з Україною.
«Політика Made in Ukraine, про яку ви почули, стосується не лише економічної самодостатності – це також створення бренду, який символізує якість, надійність та інновації»,- зауважив представник уряду США.
Він підкреслив, що американські інвестори бачать в Україні перспективний ринок із дуже кваліфікованою робочою силою зі стратегічним розташуванням у Європі.
Читайте також: Шмигаль — на форумі «Зроблено в Україні»: Бізнес вже отримав близько ₴335 мільярдів доступних кредитів
Представник Держдепу також наголосив, що Україна реалізовує важливі реформи, перебудовує власне економічне майбутнє, змінює ланцюги поставок та створює прозоре конкурентоспроможне бізнес-середовище. На цьому тлі, за його словами, компанії зі США збільшують свою присутність в Україні попри війну РФ.
У цьому контексті Фернандес навів приклад, що лише компанія McDonald's додала десять нових ресторанів в Україні за останні два з половиною роки. Компанія Uber подвоїла свою присутність в українських містах з лютого 2022 року. Крім того, укладені угоди між Northrop Grundmann і Міноборони України, між Boeing і АТ «Антонов», компанією Amentum Services й АТ «Українська оборона промисловість».
Читайте також: «Зроблено в Україні»: ще три індустріальних парки отримали держфінансування
Під час презентації виступили також міністр фінансів України Сергій Марченко й голова Нацбанку України Андрій Пишний та інші. Вони підкреслили, що перемога України має першорядне значення для економічної стабільності у світі.
Як повідомляв Укрінформ, раніше цього місяця Міністерство економіки запустило офіційний сайт «Зроблено в Україні». Крім того, в рамках програми по всій країні розгортається мережа фізичних відділень у регіонах.
Перше фото: facebook.com/oksana.markarova