Облік накладних витрат онлайн: 4 переваги

Контроль усіх фінансових операцій – важлива складова роботи навіть невеликого підприємства. Керівникові простіше приймати правильні управлінські рішення, коли він точно знає, скільки грошей було зароблено й витрачено.

Під час розподілу коштів компанія виділяє певну суму не тільки на виробництво товарів. Потрібно постійно або час від часу фінансувати процеси, без яких підприємство не може нормально працювати. Кошти, виділені на них, також потребують ретельного відстеження й контролю.

Що таке накладні витрати

З ними мають справу навіть маленькі підприємства з невеликим асортиментом і штатом працівників. Облік супутніх витрат проводять, щоб володіти інформацією про реальний стан фінансових справ підприємства, встановлювати прийнятні ціни й планувати бюджет. Важливо враховувати будь-які суми, які були виділені з корпоративних коштів.

До категорії накладних належать витрати, які не пов’язані безпосередньо з виготовленням товарів чи наданням послуг. Проте саме завдяки їм вдається досягти ефективності та безперервності виробничого процесу. Ці кошти спрямовують на те, щоб забезпечити комфортні робочі умови працівникам, підтримувати офісні й складські приміщення в належному стані тощо.

Супутні витрати бувають постійними або мінливими. До перших відносять ті, які потрібно робити регулярно через певні проміжки часу (наприклад, оплачувати інтернет, зарплату, оренду тощо). До мінливих відносять кошти, які витрачають разово на конкретні потреби. Наприклад, потрібен ремонт обладнання, встановлення нової техніки, прибирання після переїзду на інше місце.

Які кошти відносять до категорії накладних

Це досить велика стаття витрат, тому ігнорувати її в загальній звітності не можна. Від отриманих у результаті підрахунку сум залежить, якою буде ціна товару або послуги. Так, вартість однозначно потрібно підвищити, коли супутні витрати забирають більше ніж половину бюджету.

До цієї категорії належать:

  • зарплата виробничого та адміністративного персоналу, відсоток від неї, спрямований на сплату податків;
  • активи, що не залучені прямо в наданні послуг чи виробництві продукції;
  • кошти на оренду та утримання робочих приміщень;
  • гроші на інтернет, телефонний зв’язок;
  • витрати на пакування.

Супутніми також вважаються гроші, виділені на рекламну кампанію (наприклад, друк брендованої продукції), витратні матеріали (папір для принтера, заправка картриджів), виплати за відрядження, оренду робочого транспорту тощо.

Чому облік онлайн – це зручно

Раніше всі робочі процеси намагалися вести на папері або в електронних таблицях. Такий формат забирає багато часу, потребує придбання обладнання та місця для зберігання паперів. Усе значно простіше, якщо довірити цю задачу програмному забезпеченню в хмарі від USAP.ONLINE.

Це рішення для великих і малих підприємств поєднує в собі наступні переваги:

  • не потребує встановлення на ПК. Отримати доступ до актуальних даних, оновлених у реальному часі, можна через свій смартфон, ноутбук або планшет. Достатньо підключитися до інтернету;
  • має зручний і простий інтерфейс. Розібратися в програмі буде неважко протягом тестового періоду впродовж 14 днів. У разі потреби можна звернутися до технічної підтримки;
  • різноманітний функціонал. Програма має багато можливостей не тільки для ведення обліку, а й для оформлення продажів, інтеграції з обладнанням для друку чеків, зі сканером штрихкодів тощо;
  • безпека. Дані добре захищені, адже знаходяться на віддалених серверах.

USAP.ONLINE – зручна й проста у використанні програма, яка допоможе повністю контролювати бізнес.

Довідковий Миколаїв