«Один автобус ходить раз на годину»: миколаївці скаржаться на відсутність громадського транспорту у вечірній час

За інформацією: Суспільне.

У Миколаєві жителі скаржаться на відсутність маршруток та автобусів у вечірній час. Зокрема, доводиться довго очікувати на громадський транспорт. Йти пішки чи добиратися додому на таксі змушені жителі Корабельного району, мікрорайонів Кульбакине і Ракетне Урочище.

Кореспонденти Суспільного 30 вересня дізнавалися у місцевих про проблему з громадським транспортом в окремих районах міста.

Проблема з курсуванням у Ракетному Урочищі

Жителька мікрорайону Ракетне Урочище Наталя очікує громадський транспорт на зупинці. Розповідає, після 18:00 доїхати додому важко.

"У мене донька працює до 19:00 на Північному. Значить, чимось вона їде з Пушкінського кільця. Після семи вона їде трамваєм №3 до кінцевої. Далі кожен раз, кожен день пішки, буває на таксі або без нього.  Онуки, якщо десь затримались, теж вже не можуть — йдуть пішки. Дороги неосвітлені. Ну, як таке може бути? Невже хоча б цей зелений маршрут №81 не можна до 20:00 пустити?", — висловлюється жінка.

Жителька мікрорайону Ракетне урочище Наталя, 30 вересня 2024 року. Суспільне Миколаїв/Аліна Ковальчук

Місцева жителька Надія, яка також живе у Ракетному урочищі, говорить, не у всі маршрутки пускають з дитячим візком, тому зазвичай з дитиною чекають автобус.

"Один автобус ходить раз на годину. Була така ситуація, що я на вулиці Третій сиділа з дитиною, коляскою та сумкою. Водії маршруток нас не хотіли брати. Як мені добиратись додому?", — говорить Надія.

Миколаївці заходять у автобус на зупинці, 30 вересня 2024 року. Суспільне Миколаїв/Аліна Ковальчук

За словами Надії, назад на автобусі поїхати з міста важко, тому що вони іноді можуть ламатися.

Ситуація у Кульбакіному

За словами місцевих жителів, проблема з транспортом є актуальною для мікрорайону Кульбакіно.

"Якщо зранку виїхати — це можливо та нормально. Якщо повернутися додому після сьомої години вечора — це майже нереально", — розповідає місцева жителька Тетяна.

Місцева жителька Тетяна, 30 вересня 2024 року. Суспільне Миколаїв/Аліна Ковальчук

Тетяна каже, важко діставатись було і до повномасштабного вторгнення, але зараз ситуація погіршилась.

Скарги у Корабельному районі

Жителька Корабельного району Зінаїда скаржиться на незручний графік 17 та 18 маршруту. Розповідає, інтервал між маршрутками після 16:00 сягає сорока хвилин.

"Зараз мені був би потрібний вісімнадцятий, сімнадцятий. Я б поїхала від лікарні, тобто від Океанівської. Але його немає", — каже миколаївчанка.

Жителька Корабельного району Миколаєва Зінаїда, 30 вересня 2024 року. Суспільне Миколаїв/Аліна Ковальчук

Жінка говорить, зазвичай доводиться два квартали йти пішки по бездоріжжю.

Думки комунальних та приватних перевізників

Оксана працює диспетчером 47 маршруту одного з приватних перевізників на кінцевій зупинці у мікрорайоні Кульбакіно. Ближче до вечора час очікування збільшується. Пояснює, водіїв не вистачає для позмінної роботи. 

"То на кожній машині було по два водії, люди могли відпочити. А зараз через те, що заводи, робочі перевезення, то люди кожен день роблять, і їм же ж сьомий, восьмий день путівку не відмічають. Людям треба відпочивати. І в нас оце, що мало виїжджає водіїв на вихідні дні", — пояснює диспетчерка.

Диспетчерка 47 маршруту одного з приватних перевізників на кінцевій у мікрорайні Кульбакіно Оксана, 30 вересня 2024 року. Суспільне Миколаїв/Аліна Ковальчук

Каже, водії намагаються працювати до 21:00. Вдень їздять з інтервалом у шість хвилин.

Директор комунального підприємства "Миколаївпастранс" Дмитро Тесленко говорить, на підприємстві не вистачає водіїв.

"З початком повномасштабної війни чоловіки, містяни, так і водії були мобілізовані, або добровільно пішли до лав ЗСУ. Тому у нас зменшилась кількість кваліфікованих працівників, а саме водіїв. Це дуже гостра проблема", — каже Дмитро Тесленко.

Директор комунального підприємства “Миколаївпастранс” Дмитро Тесленко, 30 вересня 2024 року. Суспільне Миколаїв/Аліна Ковальчук

За словами Дмитра Тесленка, у Миколаєві автопарк автобусів збільшився за останні роки на 200 відсотків, але випустити їх на курсування неможливо через нестачу водіїв. Станом на 30 вересня підприємство навчає 15 водіїв, завдяки яким планують подовжити робочий день на маршрутах по місту.   

Читати ще

Читати ще Тролейбуси не отримали: «Миколаївелектротранс» припинив співпрацю з Білорусією

Читати ще Дефіцит водіїв: як працює громадський транспорт у Миколаєві

Довідковий Миколаїв