В Україні у січні-березні 2025 року були досліджені понад 5,3 тисячі рекламоносіїв, за результатами контролю яких виявлені 1096 порушень законодавства.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
«Чесна реклама — це спільна справа держави, бізнесу й суспільства. За перший квартал 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби перевірила понад п'ять тисяч рекламоносіїв по всій країні. Накладено штрафних санкцій на ₴2,6 мільйона», — розповів заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Зазначається, що у результаті контролю виявлені 1096 порушень рекламного законодавства, з яких: 698 — у сфері зовнішньої реклами, 265 — внутрішньої реклами, 104 — на онлайн-платформах, 16 — в онлайн-медіа, по п'ять — у друкованих медіа та у сфері електронних комунікацій, а також 3 — на транспорті.
Так, за результатами розгляду справ Держпродспоживслужба та її територіальні органи наклали штрафних санкцій на ₴2,6 мільйона, винесли 46 рішень про визнання реклами недобросовісною або прихованою та ухвалили 62 рішення про зупинення її розповсюдження.
Щодо найпоширеніших порушень, то найбільше було зафіксовано використання недержавної мови в рекламі — 200 справ та у рекламі лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування — 96 справ.
Читайте також: Рада ухвалила закон про захист медіасервісів
У відомстві зауважили, що наразі порушники добровільно сплатили ₴1,7 мільйона штрафів. У примусовому порядку стягнуто ще ₴143,6 тисячі, а на суму ₴93,4 тисячі накладених штрафів подані позови до суду.
Упродовж звітного періоду розглянуто 191 звернення щодо реклами, 126 звернень від споживачів та ще 65 — від органів влади.
Як повідомлялось, в Україні у 2024 році було досліджено понад 19,3 тисячі рекламоносіїв, за результатами контролю яких виявлені 2622 порушення.
Фото ілюстративне