У Баштанському районі Миколаївщини відкрили кол-центр для покращення комунікації з пацієнтами

За інформацією: Суспільне.

У лікарні в Баштанському районі Миколаївської області запрацював кол-центр. Гроші на його облаштування виділив уряд Німеччини. Мета — налагодити комунікацію між пацієнтами та лікарями.

Про це кореспондентам Суспільного розповіла менеджерка відділу сервісу та комунікації лікарні Катерина Шурко.

Директорка лікарні Алла Барсегян розповідає, медичні послуги отримує 130 тисяч людей. За її словами, робота кол-центру – це покращення якості послуг, які надають у лікарні.

Наша основна мета, щоб коридори були пусті. Це буде свідчити не про те, що нас не вибирають, а про те, що пацієнт прийшов вчасно, по запису на свій час.

Директорка лікарні Алла Барсегян. Суспільне Миколаїв/Юлія Голокоз

За словами менеджерки відділу сервісу та комунікації лікарні Катерини Шурко, кол-центр почав діяти два тижні тому, тут працює чотири оператори. Двоє реєструють пацієнтів на надання первинної медико-санітарної допомоги та ще двоє — записують на отримання вторинної медичної допомоги.

"В первинну медичну допомогу просто на консультацію. Хочуть проконсультуватися з лікарем, щоб взяти направлення або на дослідження якесь лабораторне, інструментальне або до вузьких спеціалістів", — говорить Катерина Шурко.

Оператор кол-центру Андрій говорить, нова система запису дозволить уникнути черг.

"Не будуть там між собою сваритися, знаєте, і зможуть записатися де б вони не були, вибрати зручний для них час", — каже Андрій Козловський.

Оператор кол-центру Андрій. Суспільне Миколаїв/Юлія Голокоз

Зі слів Катерини, кількість телефонних дзвінків збільшена на вторинну медичну допомогу.

"Найбільша проблема у наших пацієнтів — неврологія: неврологічні захворювання, грижі, головні болі", — розповідає менеджерка відділу сервісу та комунікації лікарні.

За словами радниці проєкту підтримки "Спеціальна програма підтримки України" GIZ Ukraine Тетяни Гвоздь, окрім кол-центру, у лікарні зробили ремонт у хірургічному та реабілітаційному відділеннях, облаштували гінекологічний кабінет, а також оновили рецепцію.

"Ми працюємо і хочемо допомагати уряду, і хочемо допомагати громадам задля того, щоб покращити здоровʼя і доступність медичної послуги", — говорить Тетяна Гвоздь.

Надалі планують відкрити кол-центр у Доманівці, каже радниця проєкту.

Довідковий Миколаїв