За інформацією: Суспільне.
У Миколаєві запрацювала зарядна станція для тролейбусів з автономним ходом. Завдяки цьому КПКомунальне підприємство "Миколаївелектротранс" запровадило два нові маршрути. Вартість проєкту — понад 9 мільйонів гривень.
Подробиці кореспондентам Суспільного 15 серпня розповів директор підприємства Юрій Сметана.
Зарядну станцію для електротранспорту встановили у Корабельному районі міста. За його словами, вона створює умови для якісних і прогнозованих перевезень.
"Тут є як можливість підзарядки одночасно шести тролейбусів, так і на періоди відключення електроенергії ми забезпечені двома генераторами, які також можуть заряджати тролейбуси. Вони будуть продовжувати свій рух незалежно від того, чи є напруга в мережі", — говорить директор підприємства.
Зарядна станція для тролейбусів з автономним ходом у Корабельному районі Миколаєва, 15 серпня 2025 року. Суспільне Миколаїв/Аліна Ковальчук
Крім того, завдяки станції у районі запровадили два нових маршрути — 11-й та 12-й, каже Юрій Сметана.
"Внутрішньо корабельний маршрут по об’їзній дорозі, два тролейбуси, які будуть рухатися один напроти іншого. А також тролейбусний маршрут Кульбакино — вулиця Айвазовського. Вони будуть повністю курсувати на акумуляторних батареях, тому ця станція створена саме для того, щоб вони заряджалися", — розповів чоловік.
Щоб повністю зарядити акумулятор тролейбуса, потрібно півтори години. Проєкт профінансували з бюджету міста та підприємства. За словами Сметани, загалом витратили понад дев’ять мільйонів гривень.
"Все повністю облаштування, всі роботи, що ми зараз бачимо — це благоустрій території, підключення електроенергії, встановлення диспетчерського пункту", — говорить директор підприємства.
Тролейбус заряджається на зарядній станції у Корабельному районі Миколаєва, 15 серпня 2025 року. Суспільне Львів/Аліна Ковальчук
Робота приймальника та відправника рухомого складу Петра полягає в тому, щоб під’єднувати зарядний пристрій до тролейбусів та охороняти територію.
Коли транспорт приїжджає зарядитись, першочергова задача працівника — від’єднати, підняти та закріпити драбину, щоб вона не впала, розповідає чоловік.
"Підняли люк, звільнили вилку для зарядки акумулятора, беремо шнур, вставляємо, щоб не було петель, поправляємо. Потім йдемо в кабіну водія, у якій вмикаємо вилку для вмикання акумулятора, 15-та кнопка. Йдемо до щитка, вмикаємо живлення, подаємо його на акумуляторну батарею. Вмикаємо автомат, натиснули зелену кнопочку — загорілася лампочка, пішла зарядка".
Акумулятор тролейбуса з автономним ходом заряджається на зарядній станції у Корабельному районі Миколаєва, 15 серпня 2025 рік. Суспільне Миколаїв/Аліна Ковальчук
Потреба в зарядній станції у місті була лише у Корабельному районі, оскільки він найвіддаленіший, тож подібних проєктів надалі в Миколаєві не планується, повідомив директор "Миколаївелектротранс" Юрій Сметана.
Читати ще
Читати ще
Акція-вшанування, благодійний ярмарок і перегони: куди піти в Миколаєві вихідними
Читати ще
На дев’яти вулицях Миколаївщини вимикатимуть світло 16 серпня