Укрзалізниця отримала вітчизняну спецтехніку для колійників та енергетиків

АТ “Укрзалізниця” отримала нову партію спеціалізованої техніки українського виробництва для колійників та енергетиків..

Про це повідомив у Телеграмі віцепрем’єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба, передає Укрінформ.

Це відбулося в межах програми модернізації, яку уряд реалізує разом із командою залізниці.

“Майже 5 років техніка для малої механізації не закуповувалась, а влітку цього року ми запустили централізовану системну трирічну програму оновлення інфраструктурного господарства. Це дало ефект – і в якості техніки, і в закупівельній ціні, а виробничі підрозділи вже бачать перші результати”, — зауважив Кулеба.

Колійники вже отримали понад тисячу одиниць малої механізації: рейкорізи, рейкосвердлильні верстати, електрошпалопідбійки, гайковерти, кущорізи та інше обладнання – значна частина українського виробництва, зокрема з Харкова та Дніпра.

За словами віцепрем’єра, така техніка зменшує фізичне навантаження і дає змогу працювати швидше та без ризиків для людей.

Передали 20 нових хопер-дозаторів, виготовлених на власних виробничих потужностях УЗ. До кінця року буде ще 30. Раніше такі вагони були лише російського виробництва, а тепер освоєно виробництво в Україні. Таке оновлення парку пришвидшує відновлення колії, капітальні ремонти, нові будівництва.

Енергетики УЗ отримали новий телескопічний автопідйомник, який допоможе оперативно відновлювати високовольтні повітряні лінії після ворожих обстрілів. Також придбано трактори для очищення смуги відведення, що дасть змогу підвищити ефективність і безпеку робіт. Усе — українського виробництва.

До кінця 2025 року УЗ поставить у свої підрозділи понад 1800 одиниць техніки малої механізації. У 2026–2028 роках заплановано закупівлю ще понад 9 500 одиниць. Це формує оновлену базу для колійного господарства на всій мережі.

Віцепрем’єр подякував залізничникам, які щодня тримають країну в русі: монтерам, бригадирам, машиністам, ремонтникам, слюсарям, електрикам. Їхня праця – основа стійкості транспортної системи під час війни.

“Не раз особисто бачив, у яких складних умовах вони ведуть роботу, як багато робиться “вручну”. Тож, важливе наше завдання – забезпечити їх тим, що дає можливість працювати безпечніше, ефективніше й швидше. Будемо, попри всі складнощі, продовжувати та нарощувати темп”, — запевнив Кулеба.

Читайте також: Укрзалізниця відновила транзитні вантажні перевезення між Чорноморським регіоном та ЄС

Як повідомляв Укрінформ, “Укрзалізниця” уклала угоду про придбання 55 електровозів у французької компанії Alstom.

Джерело

Довідковий Миколаїв