Група західних страховиків забезпечила покриття для танкерів, що перевозять російську сиру нафту, після того, як багато представників сектору відмовилися від цього через побоювання порушити цінові обмеження, які були введені з боку G7.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters.
Дані, з якими ознайомилися журналісти Reuters, показали, що п’ять страхових компаній, включаючи American Club, West of England зі штаб-квартирою в Люксембурзі та норвезька Gard, забезпечили покриття страховкою 10 танкерів, які цього року вирушили з Росії до Азії.
American Club та West of England застрахували два судна – «Gioiosa» і «Orion I», які здійснили подібні рейси на початку 2024 року.
Обидва судна завантажили на борт сиру нафту державної російської нафтової компанії «Роснефть» в російській Балтиці та вирушили маршрутом до Китаю.
Усі три компанії, які страхують судна від забруднення нафтою, травм і загибелі людей, заявили, що надають послуги клієнтам зі своїх списків.
Зазначається, що обмеження, введене країнами Групи семи та їхніми союзниками, щоб зменшити здатність Москви фінансувати війну проти України, дозволяє західним страховикам і суднам брати участь у торгівлі російською нафтою, лише якщо нафта продається нижче 60 доларів США за барель.
Багато з компаній, які припинили торгівлю такими вантажами, сказали, що роблять це тому, що не можуть бути впевнені щодо ціни на нафту, яку перевозять судна, які вони страхують.